Місією дошкільного підрозділу закладу є створення умов для задоволення потреб дітей дошкільного віку та їх батьків в якісній освіті. Якість освітнього процесу в ДНЗ визначається наступними критеріями: - визнанням самоцінності дошкільного дитинства, його особливої ролі в розвитку особистості; - створенням сприятливих умов для формування особистісної зрілості дитини, її базових якостей; - формуванням у дітей цілісної, реалістичної картини світу, основ світогляду; - рівнем збереження здоров'я вихованців та педагогічних працівників ; - суб'єктивною задоволеністю всіх учасників освітнього процесу його результативністю і умовами; Завданнями розвитку нашого дошкільного підрозділу є: • створення умов що, максимально забезпечують розвиток і саморозвиток дітей, а також розвиток їх творчого потенціалу на основі формування психоемоційного благополуччя; • створення умов для соціально – орієнтованих форм роботи з дітьми, заснованих на сучасних програмах і технологіях, що сприяють реалізації освітніх завдань і соціального замовлення батьків в умовах різновікової групи. |
Пріоритетні напрями нашого ДНЗ: · створення умов для формування соціально-адаптивної та соціально-продуктивної особистості; · забезпечення фізичного та психічного здоров’я дітей; · розвиток здібностей, природних нахилів дітей; · особистісно-орієнтований підхід у вихованні дошкільників. Дошкільна освіта покликана забезпечити створення основного фундаменту розвитку дитини - формування базової культури його особистості. Дитячий садок гарантує своїм випускникам виховання і освіту, орієнтовану на загальнолюдські цінності. Базові цінності ДНЗ , його філософія – привабливість дитячого садка для дітей і батьків. Ми бачимо наш дошкільний заклад, як систему формування здорової дитини з хорошим рівнем його культури. Випускник дитячого саду – це здорова, інтелектуально розвинута особистість готова до подальшого навчання і спілкування. |
|
|
Освітній процес в нашому дошкільному підрозділі ґрунтується на таких аспектах: 1. Засвоєння необхідних знань, формування вмінь і навичок інтелектуальної активності, спрямованих на оптимальну соціалізацію дитини. 2. Оволодіння способами ігрової та навчальної діяльності, спілкування. 3. Набуття досвіду ціннісних відносин у колективі і суспільстві. 4 . Розвиток рефлексії, формування навичок творчої діяльності . Кожен аспект найбільш оптимальний у певному віці. Процес виховання завжди пов'язаний з бажанням отримати результат. Заради нього - кінцевого результату - і розробляються творчі системи, технології педагогічної діяльності. У вихованні дітей дошкільного віку створюємо умови, в яких дитина могла пробувати себе в різних напрямках. |