Місією дошкільного підрозділу закладу є створення умов для задоволення потреб дітей дошкільного віку та їх батьків в якісній освіті. Якість освітнього процесу в ДНЗ визначається наступними критеріями:
- визнанням самоцінності дошкільного дитинства, його особливої ролі в розвитку особистості;
- створенням сприятливих умов для формування особистісної зрілості дитини, її базових якостей;
- формуванням у дітей цілісної, реалістичної картини світу, основ світогляду;
- рівнем збереження здоров'я вихованців та педагогічних працівників ;
- суб'єктивною задоволеністю всіх учасників освітнього процесу його результативністю і умовами;
Завданнями розвитку нашого дошкільного підрозділу є:
• створення умов що, максимально забезпечують розвиток і саморозвиток дітей, а також розвиток їх творчого потенціалу на основі формування психоемоційного благополуччя;
• створення умов для соціально – орієнтованих форм роботи з дітьми, заснованих на сучасних програмах і технологіях, що сприяють реалізації освітніх завдань і соціального замовлення батьків в умовах різновікової групи.
|
Пріоритетні напрями нашого ДНЗ:
· створення умов для формування соціально-адаптивної та соціально-продуктивної особистості;
· забезпечення фізичного та психічного здоров’я дітей;
· розвиток здібностей, природних нахилів дітей;
· особистісно-орієнтований підхід у вихованні дошкільників.
Дошкільна освіта покликана забезпечити створення основного фундаменту розвитку дитини - формування базової культури його особистості. Дитячий садок гарантує своїм випускникам виховання і освіту, орієнтовану на загальнолюдські цінності.
Базові цінності ДНЗ , його філософія – привабливість дитячого садка для дітей і батьків. Ми бачимо наш дошкільний заклад, як систему формування здорової дитини з хорошим рівнем його культури.
Випускник дитячого саду – це здорова, інтелектуально розвинута особистість готова до подальшого навчання і спілкування.
|
|
Освітній процес в нашому дошкільному підрозділі ґрунтується на таких аспектах:
1. Засвоєння необхідних знань, формування вмінь і навичок інтелектуальної активності, спрямованих на оптимальну соціалізацію дитини.
2. Оволодіння способами ігрової та навчальної діяльності, спілкування.
3. Набуття досвіду ціннісних відносин у колективі і суспільстві.
4 . Розвиток рефлексії, формування навичок творчої діяльності .
Кожен аспект найбільш оптимальний у певному віці. Процес виховання завжди пов'язаний з бажанням отримати результат. Заради нього - кінцевого результату - і розробляються творчі системи, технології педагогічної діяльності. У вихованні дітей дошкільного віку створюємо умови, в яких дитина могла пробувати себе в різних напрямках.
|