Четвер, 02.05.2024, 06:15
Вітаю Вас Гість | RSS

Соболівська початкова школа Шполянської міської ради ОТГ ...

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 0
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Структура та органи управління закладу освіти

 

СТРУКТУРА ТА ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ  
НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

 

                   Управління навчально-виховними закладами здійснюють на основі положень Конституції УкраїниЗакону «Про освіту»Положення про загальноосвітній навчальний заклад. Управлінська діяльність, як і навчальна, виховна, будь-яка інша діяльність, ґрунтується на дотриманні ряду принципів, якими керуються директор і його заступники при виконанні всіх управлінських функцій.

1. Система управління закладу освіти визначається законом та установчими документами.

2. Управління закладом освіти в межах повноважень, визначених законами та установчими документами цього закладу, здійснюють:

- Засновник – Шполянська міська рада об’єднаної територіальної громади Черкаської області.

 - Уповноважений орган управління - відділ освіти Шполянської міської ради об’єднаної територіальної громади Черкаської області

- керівник закладу освіти –Курій Тетяна Олексіївна.

-  колегіальний орган управління закладу освіти – педагогічна рада;

- колегіальний орган громадського самоврядування (рада школи);

- інші органи, передбачені спеціальними законами та/або установчими документами закладу освіти.

      Принцип управління - це основне положення, що випливає із закономірностей управлінської діяльності.

         Закономірності в управлінні школою - це стійкі взаємозв'язки, взаємозалежності між процесом управління і зовнішніми відносно нього суспільними системами й умовами; між компонентами процесу управління і компонентами педагогічного процесу; між компонентами процесу управління.     

           До них належать:

- залежність ефективності внутрішкільного управління від урахування в діяльності школи особливостей зовнішнього середовища, яке на неї впливає; --

-закономірність відповідності механізмів управління навчально-виховним закладом загальнодержавним механізмам;

-залежність ефективності внутрішкільного управління від створення умов, необхідних для реалізації мети школи;

- залежність ефективності внутрішкільного управління від оптимального співвідношення управлінських впливів, самоорганізації і саморегулювання;

-залежність якості управління від надійності й достатності інформаційного забезпечення;

-закономірність цілісності всіх функцій управління в кожному з управлінських циклів.

До основних принципів належать:

- принцип прогностичності внутрішкільного управління;

- єдності державних і внутрішкільних механізмів управління;

- демократизації і гуманізації управління;

- раціонального поєднання централізації і децентралізації;

- єдності єдиноначальства і колегіальності;

- гласності, відкритості управління;

- об'єктивності та інформаційної достатності;

- плановості, перспективності;

- компетентності;

- оптимізації

- системності в управлінні.

УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ

 - органи колегіального управління школою (конференція, рада школи, педагогічна рада, нарада при директору, );

- адміністрація школи (директор, );

- органи громадського самоврядування (учнівське самоврядування, учителів (профком, методична рада), батьків (батьківський комітет).

                   Конференція є вищим колегіальним органом громадського самоврядування школи.

УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ АДМІНІСТРАЦІЇ ШКОЛИ

       Управління сучасною школою є складною системою з багатьма внутрішніми взаємозв'язками.

         Його ефективність багато в чому залежить від правильного розподілу обов'язків  адміністрації школи, до якої належать директор .

ОРГАНИ ГРОМАДСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

              З метою демократизації управління, налагодження зворотного зв'язку, поточного коригування управлінських рішень у навчальному закладі діють органи громадського самоврядування:

          учнів (учнівський комітет школи (класу),

           учителів (профспілковий комітет, методична рада),

          батьків (батьківський комітет школи (класу)

  повноваження яких визначає Статут школи.

                Вони є дієвим засобом формування громадської думки, сприяють діалогізації взаємин з адміністрацією.

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright MyCorp © 2024
uCoz