Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Структура та органи управління закладу освіти
СТРУКТУРА ТА ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ
Управління навчально-виховними закладами здійснюють на основі положень Конституції України, Закону «Про освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад. Управлінська діяльність, як і навчальна, виховна, будь-яка інша діяльність, ґрунтується на дотриманні ряду принципів, якими керуються директор і його заступники при виконанні всіх управлінських функцій. 1. Система управління закладу освіти визначається законом та установчими документами. 2. Управління закладом освіти в межах повноважень, визначених законами та установчими документами цього закладу, здійснюють: - Засновник – Шполянська міська рада об’єднаної територіальної громади Черкаської області. - Уповноважений орган управління - відділ освіти Шполянської міської ради об’єднаної територіальної громади Черкаської області - керівник закладу освіти –Курій Тетяна Олексіївна. - колегіальний орган управління закладу освіти – педагогічна рада; - колегіальний орган громадського самоврядування (рада школи); - інші органи, передбачені спеціальними законами та/або установчими документами закладу освіти. Принцип управління - це основне положення, що випливає із закономірностей управлінської діяльності. Закономірності в управлінні школою - це стійкі взаємозв'язки, взаємозалежності між процесом управління і зовнішніми відносно нього суспільними системами й умовами; між компонентами процесу управління і компонентами педагогічного процесу; між компонентами процесу управління. До них належать: - залежність ефективності внутрішкільного управління від урахування в діяльності школи особливостей зовнішнього середовища, яке на неї впливає; -- -закономірність відповідності механізмів управління навчально-виховним закладом загальнодержавним механізмам; -залежність ефективності внутрішкільного управління від створення умов, необхідних для реалізації мети школи; - залежність ефективності внутрішкільного управління від оптимального співвідношення управлінських впливів, самоорганізації і саморегулювання; -залежність якості управління від надійності й достатності інформаційного забезпечення; -закономірність цілісності всіх функцій управління в кожному з управлінських циклів. До основних принципів належать: - принцип прогностичності внутрішкільного управління; - єдності державних і внутрішкільних механізмів управління; - демократизації і гуманізації управління; - раціонального поєднання централізації і децентралізації; - єдності єдиноначальства і колегіальності; - гласності, відкритості управління; - об'єктивності та інформаційної достатності; - плановості, перспективності; - компетентності; - оптимізації - системності в управлінні. УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ - органи колегіального управління школою (конференція, рада школи, педагогічна рада, нарада при директору, ); - адміністрація школи (директор, ); - органи громадського самоврядування (учнівське самоврядування, учителів (профком, методична рада), батьків (батьківський комітет). Конференція є вищим колегіальним органом громадського самоврядування школи. УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ АДМІНІСТРАЦІЇ ШКОЛИ Управління сучасною школою є складною системою з багатьма внутрішніми взаємозв'язками. Його ефективність багато в чому залежить від правильного розподілу обов'язків адміністрації школи, до якої належать директор . ОРГАНИ ГРОМАДСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ З метою демократизації управління, налагодження зворотного зв'язку, поточного коригування управлінських рішень у навчальному закладі діють органи громадського самоврядування: учнів (учнівський комітет школи (класу), учителів (профспілковий комітет, методична рада), батьків (батьківський комітет школи (класу) повноваження яких визначає Статут школи. Вони є дієвим засобом формування громадської думки, сприяють діалогізації взаємин з адміністрацією.
|
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||